woensdag 28 december 2016

Keep calm en neem zit klaar op 29 dec voor de Bloghop van team Utopia!


Op 29 december doe ik weer mee aan een Bloghop!
Samen met 29 andere Stampin' Up! demonstratrices plaats ik een creatie op mijn blog.
De creatie is gemaakt met producten uit de nieuwste voorjaarscatalogus en/of Sale-a-Bration gids die in januari 2017 van start gaat.
Bij ieder bericht vind je een knop waarmee je naar de volgende blog kunt gaan. Zo 'hop' je rond na 30 verschillende blogs en zie je 30 verschillende projecten.

Dus zorg ervoor dat je aan alle onderstaande voorwaarden voldoet en je kunt op 29 dec genieten!
- Minimaal 2 uur ongestoord tijd voor jezelf?
- Een werkende computer/laptop/tablet/telefoon?
- Een heerlijke kop koffie of thee?
- Notitieboekje en pen bij de hand voor het opschrijven van je wensenlijstje?

Wil je iets bestellen uit de nieuwe catalogus of de jaargids? of wil je informatie over een bepaald product of Stampin' Up? je mag me altijd vrijblijvend een mailtje sturen op stampinyvonne@gmail.com. Ook heb ik een facebookpagina www.

Check! jij bent er klaar voor!

Heel veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen